Latvijas Universitātes (LU) Cēsu filiāle aicina interesentus uz semināru “Inovācija un improvizācija kā mūsdienu pirmsskolas pedagoga prasme”, kurā LU Cēsu filiāles absolventi un mācībspēki dalīsies ar atziņām par inovāciju un improvizāciju izmantošanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Seminārs notiek Vidzemes plānošanas reģiona organizētās Vidzemes Inovācijas nedēļas ietvaros. Semināra tiešraidi varēs vērot LU Cēsu filiāles Facebook kontā 22. februārī plkst.12.00

LU Cēsu filiāles absolventi un mācībspēki seminārā dalīsies ar atziņām par inovāciju un improvizāciju izmantošanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Bieži pedagogs nonāk negaidītās situācijās, kad sākotnēji ieplānotais dažādu apstākļu dēļ nedarbojas, un izvirzītais mērķis nav sasniedzams. Ko darīt, kā rīkoties, – aicinām ieklausīties speciālistu atziņās un pieredzē.

Pirmsskolas izglītības iestādes "Patnis" direktore Inguna Vārtiņa dalīsies pieredzē par privātskolas pedagogu ikdienu un inovatīvo darbu. LU pasniedzēja un Carnikavas Pirmsskolas izglītības iestādes “Riekstiņš” metodiķe Ilze Galeniece atklās inovāciju un improvizācijas izmantošanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Mūzikas skolotāja Inese Zariņa dalīsies darba pieredzē, kā ikdienā dažādot mācību procesu ar vienkāršiem, bet neordināriem paņēmieniem. Pirmsskolas skolotāja Tatjana Piļecka prezentēs savu pieredzi sadarbībā ar vecākiem Ziemassvētku gaidīšanas laikā.

Inovatīvas atziņas savos pirmajos pētniecības darbos guvušas arī LU Cēsu filiāles 2022. gada absolventes. Elīna Laudama-Žagare pētīja, kā 2–3 gadu vecu bērnu sīko motoriku var veiksmīgi attīstīt, regulāri un sistemātiski bērnam darbojoties ar dažādu veidu plastiskajiem materiāliem. Pedagoģiskā pētījuma laikā tika konstatēts, ka šajā procesā tiek sekmēta arī bērna pašvadīta mācīšanās, gūts emocionāls gandarījums un paaugstinās koncentrēšanās spējas. Savukārt Ieva Šūmane pētīja sadarbību atbalsta komandas locekļu vidū iekļaujošas izglītības sekmīgai īstenošanai pirmsskolā. Veicot pētījumu, tika atklāti atbalsta komandas veiksmes aspekti, uzlabojamās jomas, kā arī izveidots konkrēts atbalsta personāla sadarbības modelis bērna ar speciālām vajadzībām iekļaušanai pirmsskolas ikdienas dzīvē.

Aicinām ieklausīties stāstītajā par inovāciju un improvizācijas pieredzi un iesaistīties semināra darbā, uzdodot savus jautājumus.

Dalīties